Kuaförüm- Müşteri Kişisel Verileri Aydınlatma Metni
Kuaförüm Teknolloji Hizmetleri Limited Şirketi (“Kuaförüm”) olarak, siz müşterilerimize ait kişisel verilerin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”), ikincil düzenlemeleri ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu Kararlarına uygun olarak işlenmesi ve korunması için azami hassasiyeti göstermekteyiz. Bu aydınlatma metni (“Aydınlatma Metni”), Kuaförüm tarafından yönetilen www.kuaforum.co internet sitesi (“İnternet Sitesi”) aracılığıyla, kişisel verilerinizi veri sorumlusu sıfatıyla nasıl işlediğimize dair sizleri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.
Kişisel verilerinizin korunmasına yönelik aldığımız tedbirler ve kişisel verileri işlerken uyum sağladığımız kurallar hakkında detaylı bilgi için ayrıca Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikamıza göz atmanızı öneririz.
Kuaförüm Hangi Kişisel Verilerinizi İşler?
Size sunduğumuz hizmet kapsamında aşağıda belirtilen kişisel verilerinizi işliyoruz:
Kimlik Bilgileri Ad-soyadı
Hesap Bilgileri Müşteri ID (Müşteri numarası)
İletişim Bilgileri Kuaförüm hesabınıza kayıtlı GSM numarası, e-posta adresi, adres
Profil Fotoğrafı Kuaförüm hesabınıza yüklediğiniz profil fotoğrafı
Ödeme Bilgileri Ödemelere ve ödeme yöntemlerine ilişkin bilgiler
Müşteri İşlem Bilgileri Alışveriş/sipariş geçmişi, sipariş bilgisi, sipariş sayısı, İnternet Sitesi kullanım bilgileri, tercih, beğeni, ilgi alanları ve kullanım alışkanlıkları, reklam ID (kimlik tanımlayıcıları), fatura bilgileri, talep/şikâyet bilgisi, yorum, puan ve değerlendirme bilgileri
Görsel ve İşitsel Kayıtlar Çağrı merkezi ile yaptığınız görüşmelere ilişkin ses kayıtları
Lokasyon Tarayıcı ayarları aracılığıyla izin vermeniz halinde İnternet Sitesi tarafından otomatik olarak elde edilen veya sizin tarafınızdan manuel olarak eklenebilen, bulunduğunuz konum verisi
İşlem Güvenliği Bilgileri Cihaz türü, modeli, işletim sistemi ve sürümü gibi kullandığınız cihaza ilişkin veriler, IP adresi, kullanıcı işlem kayıtları, giriş yapma yöntemi (GoogleApple ID aracılığıyla)
Hukuki İşlem Bilgileri Adli ve idari makamlar ile yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile yapılan yazışmalar, inceleme, dava, icra dosya içerikleri
Kuaförüm Kişisel Verilerinizi Hangi Yöntemlerle, Amaçlarla ve Hangi Hukuki Sebeplere Dayanarak İşler?
İnternet Sitesi üzerinden, çağrı merkezi aracılığıyla telefon üzerinden ve bizimle e-posta aracılığıyla iletişim kurmanız halinde e-posta üzerinden tamamen otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile elde ettiğimiz kişisel verilerinizi, KVKK’nın 5. maddesinde belirtilen hukuki sebeplere dayalı olarak işliyoruz. Kişisel verilerinizi işleme amaçlarımız ve dayandığımız hukuki sebeplere aşağıda yer verdik:
Süreçte İşlenen Kişisel Verileriniz Kişisel Veri İşleme Süreci Dayanılan Hukuki Sebepler
Kimlik Bilgileri, Hesap Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Görsel ve İşitsel Kayıtlar, İşlem Güvenliği Bilgileri, Hukuki İşlem Bilgileri Hukuki talep ve başvurularınızın incelenmesi, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması; olası hukuki uyuşmazlıkların giderilmesi ve bu amaçla yetkili kişi, kurum ve kuruluşlarla bilgi paylaşımında bulunulması. Kişisel veri işlemenin, kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK md. 5/2-a)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri İnternet Sitesi üzerinden verdiğiniz siparişlere ilişkin sözleşme ve satış süreçlerinin yürütülmesi; ödemelere ilişkin finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, siparişiniz sonucunda fatura düzenlenmesi.
Kimlik Bilgileri, Hesap Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri, Hukuki İşlem Bilgileri Faaliyetlerimizin mevzuata uygun olarak yürütülmesi ve hukuki yükümlülüklerimiz kapsamında saklanması zorunlu olan verilerin muhafazası.
Kimlik Bilgileri, Hesap Bilgileri, İletişim Bilgileri, Profil Fotoğrafı, İşlem Güvenliği Bilgileri Hizmetlerimizden yararlanabilmeniz için bilgilerinizin doğrulanması, üyelik kaydınızın oluşturulması ve hesabınıza giriş imkânı sağlanması. Kişisel veri işlemenin, Kuaförüm ile aranızdaki sözleşmenin kurulması veya ifası için gerekli olması (KVKK md. 5/2-c)
Kimlik Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Lokasyon Siparişlerinizin oluşturulması ve ödeme süreçlerinin yönetilmesi, siparişin onaylanması, sipariş verdiğiniz ürünlerin adresinize ulaştırılması için ödemenin alınması ve ürününüzün teslim edilmesi.
Lokasyon Bulunduğunuz konumda hizmet veren kuaför, güzelllik salonları hizmet seçenekleri ve Kuaförüm Mağazasına üye işyerleri ile bulunduğunuz konuma uygun hizmet seçeneklerinin size sunulması.
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri Üyeliğiniz, siparişleriniz ve İnternet Sitesi kullanımınıza dair gerekli konularda sizinle iletişime geçilmesi; Kuaförüm, kuaför, berber ve kozmetik ürün satan üye işyerleri ile aranızdaki iletişimin yürütülmesi (Kuaförüm’e kayıtlı GSM numaranız Kuaförüm Mağazasına üye işyerleri ile paylaşılmamaktadır.)
Kimlik Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Ödeme Bilgileri Ödemelere ilişkin finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, siparişiniz sonucunda fatura düzenlenmesi.
Kişisel verilerin hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için işlenmesi (KVKK md. 5/2-ç)
Kimlik Bilgileri, Hesap Bilgileri, Profil Fotoğrafı, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Ödeme Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri Faaliyetlerimizin mevzuata uygun olarak yürütülmesi ve hukuki yükümlülüklerimiz kapsamında saklanması zorunlu olan verilerin muhafazası.
Kimlik Bilgileri, Hesap Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Görsel ve İşitsel Kayıtlar Siparişinize ilişkin talep/şikayetlerinizin alınması ve sonuçlandırılması. Kişisel verilerin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için işlenmesi (KVKK md. 5/2-e)
Görsel ve İşitsel Kayıtlar Talep ve şikâyet yönetimi kapsamında yazışmaların ve çağrı merkezi ile yaptığınız görüşmelerin hizmet kalitemizin iyileştirilmesi amacıyla kayıt altına alınması. Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri Müşteri ilişkilerinin yönetilmesi, müşteri memnuniyeti ölçümleri kapsamında anket ve benzeri beğeni/talep/şikâyet tespit yöntemleri vasıtasıyla sizinle iletişime geçilmesi.
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri Ürün/hizmetlerimizin iyileştirilmesine yönelik yazılı veya sözlü talepleriniz, şikayetleriniz ve geri bildirimlerinizin incelenmesi, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması.
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri Çekiliş ve yarışmaların düzenlenmesi ve bunlara katılmanız için gerekli işlemlerin yapılması; ödül, hediye vb. içeriklerin tarafınıza ulaştırılması.
Hesap Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Lokasyon, İşlem Güvenliği Bilgileri Ürün ve hizmetlerimizin geliştirilmesi için analizler yapılması; iş faaliyetlerimizin incelenmesi ve denetlenmesi, ürün ve hizmetlerimize dair raporlama çalışmalarının yürütülmesi.
Kimlik Bilgileri, Hesap Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Lokasyon, Görsel ve İşitsel Kayıtlar, İşlem Güvenliği Bilgileri Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerimiz ile kampanya ve indirimlerin kötüye kullanılmasının ve dolandırıcılığın tespit edilmesi ve önlenmesi.
Hesap Bilgileri, İletişim Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri Daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlamak amacıyla geçmiş siparişlerinize ve kullanım alışkanlıklarınıza uygun ürün seçeneklerinin sunulması.
İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Lokasyon Tercih ve beğenilerinize, ilgi alanlarınıza, kullanım alışkanlıklarınıza ve bulunduğunuz konuma özel ürün seçenekleri ile kampanyaların sunulması ve bu çerçevede tanıtım faaliyetlerinin yürütülmesi. Kişisel verilerinizin işlenmesine açık rıza vermiş olmanız (KVKK md. 5/1)
Kişisel Verileriniz Hangi Koşullarda Üçüncü Kişilere Aktarılır?
Kişisel verileriniz KVKK’nın 8. ve 9. maddelerine uygun olarak, amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü şekilde aşağıdaki hallerde üçüncü kişilere aktarılır:
Aktarılan Kişisel Verileriniz Aktarımın Amacı Alıcı Grubu Dayanılan Hukuki Sebepler
Kimlik Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Lokasyon Dağıtıcı, kurye ve restoranlar ile müşteriler arasındaki iletişimin yürütülmesi, müşteri sipariş işlemlerinin yürütülmesi, kuryelerin siparişin teslim edileceği adres hakkında bilgilendirilmesi. Kuaförüm ve diger Üye İşyerleri
Kişisel veri işlemenin, Kuaförüm ile aranızdaki sözleşmenin kurulması veya ifası için gerekli olması
(KVKK md. 5/2-c)
Kimlik Bilgileri, Hesap Bilgileri, Profil Fotoğrafı, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Lokasyon, İşlem Güvenliği Bilgileri, Hukuki İşlem Bilgileri Kuaförüm’in sunduğu ürün ve hizmetlerle ilgili olarak altyapı ve bilişim hizmeti sağlayanlar dahil tedarikçilerimizden destek alınması, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, iş ortaklarımız ve tedarikçilerimizle ilişkilerin yönetilmesi. İş Ortakları & Tedarikçiler Kişisel veri işlemenin, Kuaförüm ile aranızdaki sözleşmenin kurulması veya ifası için gerekli olması (KVKK md. 5/2-c)
Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)
Kişisel verilerinizin yurt dışına aktarılmasına açık rızanızın bulunması (KVKK md. 9/1)
İletişim Bilgileri Uygulama içerisinde bulunan servislerin ziyaret edilmesi halinde servislere giriş yapılması ve bilgilerinizin doğrulanması. Kuaförüm Grup Şirketleri, İş Ortakları & Tedarikçiler Kişisel veri işlemenin, Kuaförüm ile aranızdaki sözleşmenin kurulması veya ifası için gerekli olması (KVKK md. 5/2-c)
Kişisel veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması (KVKK md. 5/2-f)
Kişisel verilerinizin yurt dışına aktarılmasına açık rızanızın bulunması (KVKK md. 9/1)
Kimlik Bilgileri, Hesap Bilgileri, İletişim Bilgileri, Müşteri İşlem Bilgileri, Ödeme Bilgileri, Hukuki İşlem. Bilgileri, İşlem Güvenliği Bilgileri ve Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlar Tarafından Talep Edilebilecek Diğer Kişisel Verileriniz Hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bu kapsamda yetkili kişi, kurum ya da kuruluşlara bilgi verilmesi, hukuki süreçlerin yürütülmesi ve faaliyetlerimizin mevzuata uygun olarak yürütülmesi. Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar
Kişisel veri işlemenin, kanunlarda açıkça öngörülmesi (KVKK md. 5/2-a)
Kişisel verilerin hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için işlenmesi (KVKK md. 5/2-ç)
Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınız Nelerdir?
KVKK’nın 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahipsiniz:
Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme
Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme
Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme
Kişisel verilerinizin yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme
Kişisel verileriniz eksik veya yanlış işlenmişse bunların düzeltilmesini isteme
KVKK’nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme
Kişisel verilerinizin KVKK’nın 7. maddesi kapsamında silinmesi veya yok edilmesi ve kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesine ilişkin taleplerinizin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme
Kişisel verilerinizin münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme
Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme
Kişisel Verilerinizle İlgili Haklarınızı Nasıl Kullanabilirsiniz?
KVKK’nın 11. maddesinde düzenlenen haklarınızı kullanmak ve taleplerinizi;
Sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizi kullanarak info@kuaforum.co adresine,
Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresiniz aracılığıyla kuaforum@hs01.kep.tr adresine veya
Kimliğinizi tevsik edici belgeleri de ekleyerek yazılı olarak Ömerbey Mahallesi Bozkuş Caddesi No: 9/1 Kapı No:7, Kütahya, Tavşanlı adresine
gönderebilirsiniz.
Kuaförüm, KVKK’nın 13. maddesine uygun olarak, başvuru taleplerinizi, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde sonuçlandıracaktır. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarife uygulanacaktır. Talebinizin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yine en geç 30 (otuz) gün içinde tarafınıza iletilecektir.
Aydınlatma Metni Hakkında
İşbu Aydınlatma Metni, değişen şartlara ve hukuki düzenlemelere uyum sağlamak amacıyla güncellenebilecektir. Şirketimiz tarafından yapılacak güncellemeler İnternet Sitesi üzerinden bildirilecektir.